• 26-06-2023, 01:02:31
    #19
    Platin üye
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOmuhendisi;

    Bahsini ettiğimiz bozuklukların iptalin linç itibarsızlaştırma sosyal medya kültürün diyelim de daha doğrusun işbun muhabbette mühendisliğin bir çalışmasının ürünüdür.

    Sizin şu an gözlemlemek için yeterince veriye ulaştığınızı varsayıyorum.

    İlgili arkadaşların Mim eğilimlerini de bir değerlendirirseniz.

    Zaten gerçeğin açığa çıkacaktır, çok değil zaten münazaramızda biz arkadaşla bunu bilimsel olarak göstermiştik.
    Şu arkadaş listeni bi temizle gözünü seveyim. Ateş gibisin sana değen yanıyor
  • 26-06-2023, 01:07:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    O konuda şu an verilerim yetersiz maalesef sağlıklı çıkarım yapamıyorum.

    Paranoya gibi değil de, tesadüfi tevafuk denk geliyor öyle, esprisin yapılır elbet güzelde bir espri malzemesin olur.

    Lakin şakası bir yana böylesin denk gelmeler olasılıklar dahilinde.

    Ama espri malzemesin olarak kullanılabilir mi evet kullanılabilir

    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu arkadaş listeni bi temizle gözünü seveyim. Ateş gibisin sana değen yanıyor
  • 26-06-2023, 01:07:51
    #21
    backlinkmatik.com
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOmuhendisi;

    Bahsini ettiğimiz bozuklukların iptalin linç itibarsızlaştırma sosyal medya kültürün diyelim de daha doğrusun işbun muhabbette mühendisliğin bir çalışmasının ürünüdür.

    Sizin şu an gözlemlemek için yeterince veriye ulaştığınızı varsayıyorum.

    İlgili arkadaşların Mim eğilimlerini de bir değerlendirirseniz.

    Zaten gerçeğin açığa çıkacaktır, çok değil zaten münazaramızda biz arkadaşla bunu bilimsel olarak göstermiştik.
    dünkü arkadaş listenin ban oranı 2 / 4 dü. bugün 3 / 6 olmuş. yani sadeleştirirsek %50 aynı oran ama, bu orantısallık beni ürküttü. ben kan gördü, işkence gördü, silivri görmedi ama soğuğunu hissetti, fakat ben bu kadar tırsmadı, tırsıtıyorsun beni.

    ayrıca sana defaten dedim, ben değil, biz değil, siz ya da onlar değil, kol bozuk!!!!

    kol bozuk!!!


    veri çok lakin dağınık, ve de farklı parametrelerde, önce bir veri mühendisliği ile aynı zemine oturtmak lazım, sonra veri analizi, sonra yorumlama, sonra sonuç, gece uzun, biraz promelo lazım, yani anlıcan dilden biri elma diğeri armut. ikisini de kivi yapacağım. kivi ne alaka mı? en sevdiği meyvedir, data benim, mühendislik benim hem sanane? ister kivi yaparım, ister ananas (ikinci sevdiğim)

    bakıyorum da kahramanmaraşlı olmama rağmen bir tropikallik var bende, listenin devamı da hep tropikal yani. ha hay mabıdabıdama bak sen, sanki nenemin bahçesinde tropikal meyveler vardı. dut ağacı sallardık, hey gidi...

    konu neydi ya?



    https://www.youtube.com/watch?v=VxxsLl_oNuM
  • 26-06-2023, 01:13:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi bu yaptığınız terör yönetimiydi değil mi Hani Maraş'ta yapılan?

    Biliyorsunuz sizde şahit oldunuz Maraş depremin sonrası yapılan terör yönetimi çalışmasına.

    Beni kahreden kağıt parçalarını kölesi olmuşlara savurdum, rahatladım.


    https://www.youtube.com/watch?v=-ELvbvqywKQ


    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünkü arkadaş listenin ban oranı 2 / 4 dü. bugün 3 / 6 olmuş. yani sadeleştirirsek %50 aynı oran ama, bu orantısallık beni ürküttü. ben kan gördü, işkence gördü, silivri görmedi ama soğuğunu hissetti, fakat ben bu kadar tırsmadı, tırsıtıyorsun beni.

    ayrıca sana defaten dedim, ben değil, biz değil, siz ya da onlar değil, kol bozuk!!!!

    kol bozuk!!!


    veri çok lakin dağınık, ve de farklı parametrelerde, önce bir veri mühendisliği ile aynı zemine oturtmak lazım, sonra veri analizi, sonra yorumlama, sonra sonuç, gece uzun, biraz promelo lazım, yani anlıcan dilden biri elma diğeri armut. ikisini de kivi yapacağım. kivi ne alaka mı? en sevdiği meyvedir, data benim, mühendislik benim hem sanane? ister kivi yaparım, ister ananas (ikinci sevdiğim)

    bakıyorum da kahramanmaraşlı olmama rağmen bir tropikallik var bende, listenin devamı da hep tropikal yani. ha hay mabıdabıdama bak sen, sanki nenemin bahçesinde tropikal meyveler vardı. dut ağacı sallardık, hey gidi...

    konu neydi ya?



    https://www.youtube.com/watch?v=VxxsLl_oNuM
  • 26-06-2023, 01:35:59
    #23
    backlinkmatik.com
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu yaptığınız terör yönetimiydi değil mi Hani Maraş'ta yapılan?

    Biliyorsunuz sizde şahit oldunuz Maraş depremin sonrası yapılan terör yönetimi çalışmasına.

    Beni kahreden kağıt parçalarını kölesi olmuşlara savurdum, rahatladım.


    https://www.youtube.com/watch?v=-ELvbvqywKQ
    ben almancıyım hocam, ama başka ülkede, malum bizde yurtdışında her yaşayana almancı derler, başka yer bilmedikleri için öyle oturmuş literatüre.... hani şu madıbadı yemeyip kaçanlardan. ailem oradaydı, ilk gün bir imkanını bulup güvenli yerlere intikal ettirdik. sonrasında da karınca kararınca, vicdanıma yetmeyen ama gücümün yetebildiğince bölgeye destek oldum, onun dışında vallahi birşey yapmadım hakim bey. tek derdim ordaki yakınlarım, çocukluk arkadaşlarımdı...

    ha yapılan şey neydi diye sorarsan, boşver...


  • 26-06-2023, 01:45:35
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ben size iyicilin bir davranışta bulunayım, karşılığın sizde bilmukabele ödeme yaparsanız öyle ilerleyelim, ben size yetmiş sayfalık yazımdan kareler atayım sizde düşüncelerinizi ifade ediniz.


    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben almancıyım hocam, ama başka ülkede, malum bizde yurtdışında her yaşayana almancı derler, başka yer bilmedikleri için öyle oturmuş literatüre.... hani şu madıbadı yemeyip kaçanlardan. ailem oradaydı, ilk gün bir imkanını bulup güvenli yerlere intikal ettirdik. sonrasında da karınca kararınca, vicdanıma yetmeyen ama gücümün yetebildiğince bölgeye destek oldum, onun dışında vallahi birşey yapmadım hakim bey.

    ha yapılan şey neydi diye sorarsan, boşver...


  • 26-06-2023, 01:55:34
    #25
    backlinkmatik.com
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size iyicilin bir davranışta bulunayım, karşılığın sizde bilmukabele ödeme yaparsanız öyle ilerleyelim, ben size yetmiş sayfalık yazımdan kareler atayım sizde düşüncelerinizi ifade ediniz.
    ben inşaat mühendisiyim bu arada =)) bu tabloya ihtiyacım yok ki

    nedir ne değildir
    kimdir kimedir
    hepsini biliyorum
    parmaklarım iyi de
    içimi bilmiyorum

    boşuna uykusuz kalmış gözlerim
    hurda olmuş bildiklerim
    daha keyifliymiş bilmediklerim
    derdindi derdim, yokken bile derdim

    kendi atama yetmemiş istirhamım
    evi yerle yeksan olmuş iken
    bir maruzatım olsa neye yarar
    ... sevilir de, sevilir ....

    yani o nedenle dünkü kupa bardağı


    edit: burada ata, TDK 1. anlamı olan "baba" anlamında kullanılmıştır. evet evet, öz babam
  • 26-06-2023, 02:11:33
    #26
    Abi yediğin yada içtiğin birşey güzel kafa yapmış, tavsiyeniz varsa alabilirim シ
  • 26-06-2023, 02:14:36
    #27
    Üyeliği durduruldu

    Don't look up Fragman linki

    Don't look up filmini izlediniz mi bilmiyorum, İşte Maraş Don't look down idi.

    @SEOmuhendisi; ne yazık ki burada iki görsel paylaşmak durumundayım çünkü bütünlüğün bozulmasın diye.






    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben inşaat mühendisiyim bu arada =)) bu tabloya ihtiyacım yok ki

    nedir ne değildir
    kimdir kimedir
    hepsini biliyorum
    parmaklarım iyi de
    içimi bilmiyorum

    boşuna uykusuz kalmış gözlerim
    hurda olmuş bildiklerim
    daha keyifliymiş bilmediklerim
    derdindi derdim, yokken bile derdim

    kendi atama yetmemiş istirhamım
    evi yerle yeksan olmuş iken
    bir maruzatım olsa neye yarar
    ... sevilir de, sevilir ....

    yani o nedenle dünkü kupa bardağı


    edit: burada ata, TDK 1. anlamı olan "baba" anlamında kullanılmıştır. evet evet, öz babam