Ben size iyicilin bir davranışta bulunayım, karşılığın sizde bilmukabele ödeme yaparsanız öyle ilerleyelim, ben size yetmiş sayfalık yazımdan kareler atayım sizde düşüncelerinizi ifade ediniz.
ben almancıyım hocam, ama başka ülkede, malum bizde yurtdışında her yaşayana almancı derler, başka yer bilmedikleri için öyle oturmuş literatüre.... hani şu madıbadı yemeyip kaçanlardan. ailem oradaydı, ilk gün bir imkanını bulup güvenli yerlere intikal ettirdik. sonrasında da karınca kararınca, vicdanıma yetmeyen ama gücümün yetebildiğince bölgeye destek oldum, onun dışında vallahi birşey yapmadım hakim bey.
ha yapılan şey neydi diye sorarsan, boşver...