Şimdi bu yaptığınız terör yönetimiydi değil mi Hani Maraş'ta yapılan?
Biliyorsunuz sizde şahit oldunuz Maraş depremin sonrası yapılan terör yönetimi çalışmasına.
Beni kahreden kağıt parçalarını kölesi olmuşlara savurdum, rahatladım.
https://www.youtube.com/watch?v=-ELvbvqywKQ
ben almancıyım hocam, ama başka ülkede, malum bizde yurtdışında her yaşayana almancı derler, başka yer bilmedikleri için öyle oturmuş literatüre.... hani şu madıbadı yemeyip kaçanlardan. ailem oradaydı, ilk gün bir imkanını bulup güvenli yerlere intikal ettirdik. sonrasında da karınca kararınca, vicdanıma yetmeyen ama gücümün yetebildiğince bölgeye destek oldum, onun dışında vallahi birşey yapmadım hakim bey. tek derdim ordaki yakınlarım, çocukluk arkadaşlarımdı...
ha yapılan şey neydi diye sorarsan, boşver...