dünkü arkadaş listenin ban oranı 2 / 4 dü. bugün 3 / 6 olmuş. yani sadeleştirirsek %50 aynı oran ama, bu orantısallık beni ürküttü. ben kan gördü, işkence gördü, silivri görmedi ama soğuğunu hissetti, fakat ben bu kadar tırsmadı, tırsıtıyorsun beni.
ayrıca sana defaten dedim, ben değil, biz değil, siz ya da onlar değil, kol bozuk!!!!
kol bozuk!!!
veri çok lakin dağınık, ve de farklı parametrelerde, önce bir veri mühendisliği ile aynı zemine oturtmak lazım, sonra veri analizi, sonra yorumlama, sonra sonuç, gece uzun, biraz promelo lazım, yani anlıcan dilden biri elma diğeri armut. ikisini de kivi yapacağım. kivi ne alaka mı? en sevdiği meyvedir, data benim, mühendislik benim hem sanane? ister kivi yaparım, ister ananas (ikinci sevdiğim)
bakıyorum da kahramanmaraşlı olmama rağmen bir tropikallik var bende, listenin devamı da hep tropikal yani. ha hay mabıdabıdama bak sen, sanki nenemin bahçesinde tropikal meyveler vardı. dut ağacı sallardık, hey gidi...
konu neydi ya?
https://www.youtube.com/watch?v=VxxsLl_oNuM