Son zamanlarda gördüğüm 5 konudan 3'ünde yazıyor. Bu saçmalık nereden çıktı? (Eskiden tek tük olurdu)
Biz senin belki 1 ay belki 2 ay işini yapacağız ama sen o sürede bizim giderlerimizi karşılayacağımız parayı vermeyeceksin yani?
İşe başladıktan sonra "Hocam ortakla anlaşamadık yaaa, işi iptal edelim" dönüşü gelme ihtimali de %99.9!
Bunu yazanların profiline bakıyorum çoğunda - Ticaret puanı var, başkasına mağduriyet yaşatmış.
Hayır daha kötüsü bu insanların işi için teklif verenler var..
"Önden ödeme isteyenler yazmasın" diyenler hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.
Önden ödeme isteyenler yazmasın..
42
●2.830
- 25-06-2023, 17:11:57
- 25-06-2023, 17:13:26eğer 200+ ticareti yoksa önden ödeme isteyen kimseyle çalışmıyorum. 200+ olanlarıda detaylı inceleyip önden ödeme yapıyorum.
çoğu kişi bilmediği işleri alıp insanları oyalıyor.
geçenlerde biriyle iş sonu ödeme olacak şekilde 1 hafta sürede web site işi verdim 2 haftada yarım yamalak anca teslim edebildi. - 25-06-2023, 17:16:39düşünmeye değmez diyorumMehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2023, 17:16:43Üyeliği durduruldu200 ticaret puanına yeni ulaştığınız için mi hocamkaramazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle