• 25-06-2023, 17:11:57
    #1
    Son zamanlarda gördüğüm 5 konudan 3'ünde yazıyor. Bu saçmalık nereden çıktı? (Eskiden tek tük olurdu)
    Biz senin belki 1 ay belki 2 ay işini yapacağız ama sen o sürede bizim giderlerimizi karşılayacağımız parayı vermeyeceksin yani?
    İşe başladıktan sonra "Hocam ortakla anlaşamadık yaaa, işi iptal edelim" dönüşü gelme ihtimali de %99.9!

    Bunu yazanların profiline bakıyorum çoğunda - Ticaret puanı var, başkasına mağduriyet yaşatmış.
    Hayır daha kötüsü bu insanların işi için teklif verenler var..

    "Önden ödeme isteyenler yazmasın" diyenler hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.
  • 25-06-2023, 17:13:00
    #2
    İşlem büyükse yazmıyorum 😄
  • 25-06-2023, 17:13:15
    #3
    Konudan direk çıkıyorum o tarz uğraşmaya değmez.
    Emeğe saygısızlık en başında yapılıyor bu cümle ile işin devamında büyük sıkıntı çıkar.
    Çift taraflı düşünüp yarı - yarıya denilse anlarım ama bu tür söylemler bana doğrudan bir sıkıntıyı çağrıştırır.
  • 25-06-2023, 17:13:26
    #4
    eğer 200+ ticareti yoksa önden ödeme isteyen kimseyle çalışmıyorum. 200+ olanlarıda detaylı inceleyip önden ödeme yapıyorum.
    çoğu kişi bilmediği işleri alıp insanları oyalıyor.
    geçenlerde biriyle iş sonu ödeme olacak şekilde 1 hafta sürede web site işi verdim 2 haftada yarım yamalak anca teslim edebildi.
  • 25-06-2023, 17:14:58
    #5
    ++ Ödeme yapmadan iş sonu dosyaları almak için çabalamaları da cabası.
    Her şeyi kontrol edeceğiz işimiz görülürse zamanla paranı veririz olayıdır.
    Hayatımda onlarca iş yapmışımdır. Sadece iki tanesinde önden ödeme almadım ikisinde de dolandırıldım. 😎
  • 25-06-2023, 17:15:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    para peşin alınmalı her zaman,diğer türlü direk yol verilmeli
  • 25-06-2023, 17:15:51
    #7
    Proje iptal hocam.

  • 25-06-2023, 17:16:39
    #8
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda gördüğüm 5 konudan 3'ünde yazıyor. Bu saçmalık nereden çıktı? (Eskiden tek tük olurdu)
    Biz senin belki 1 ay belki 2 ay işini yapacağız ama sen o sürede bizim giderlerimizi karşılayacağımız parayı vermeyeceksin yani?
    İşe başladıktan sonra "Hocam ortakla anlaşamadık yaaa, işi iptal edelim" dönüşü gelme ihtimali de %99.9!

    Bunu yazanların profiline bakıyorum çoğunda - Ticaret puanı var, başkasına mağduriyet yaşatmış.
    Hayır daha kötüsü bu insanların işi için teklif verenler var..

    "Önden ödeme isteyenler yazmasın" diyenler hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.
    düşünmeye değmez diyorum
  • 25-06-2023, 17:16:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer 200+ ticareti yoksa önden ödeme isteyen kimseyle çalışmıyorum. 200+ olanlarıda detaylı inceleyip önden ödeme yapıyorum.
    çoğu kişi bilmediği işleri alıp insanları oyalıyor.
    200 ticaret puanına yeni ulaştığınız için mi hocam