Konudan direk çıkıyorum o tarz uğraşmaya değmez.
Emeğe saygısızlık en başında yapılıyor bu cümle ile işin devamında büyük sıkıntı çıkar.
Çift taraflı düşünüp yarı - yarıya denilse anlarım ama bu tür söylemler bana doğrudan bir sıkıntıyı çağrıştırır.