Konu
Önden ödeme isteyenler yazmasın..
25-06-2023, 17:13:15
#3
hllksl
Konudan direk çıkıyorum o tarz uğraşmaya değmez.
Emeğe saygısızlık en başında yapılıyor bu cümle ile işin devamında büyük sıkıntı çıkar.
Çift taraflı düşünüp yarı - yarıya denilse anlarım ama bu tür söylemler bana doğrudan bir sıkıntıyı çağrıştırır.