karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer 200+ ticareti yoksa önden ödeme isteyen kimseyle çalışmıyorum. 200+ olanlarıda detaylı inceleyip önden ödeme yapıyorum.
çoğu kişi bilmediği işleri alıp insanları oyalıyor.
200 ticaret puanına yeni ulaştığınız için mi hocam