Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda gördüğüm 5 konudan 3'ünde yazıyor. Bu saçmalık nereden çıktı? (Eskiden tek tük olurdu)
Biz senin belki 1 ay belki 2 ay işini yapacağız ama sen o sürede bizim giderlerimizi karşılayacağımız parayı vermeyeceksin yani?
İşe başladıktan sonra "Hocam ortakla anlaşamadık yaaa, işi iptal edelim" dönüşü gelme ihtimali de %99.9!

Bunu yazanların profiline bakıyorum çoğunda - Ticaret puanı var, başkasına mağduriyet yaşatmış.
Hayır daha kötüsü bu insanların işi için teklif verenler var..

"Önden ödeme isteyenler yazmasın" diyenler hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum.
düşünmeye değmez diyorum