• 24-06-2023, 13:57:15
    #10
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten alacakları ceza 15 yıl bile olsa yatarı yok doğru dürüst olsada izinle bitiyor kaldiki tutuksuz yargılanıyor direk ceza veremezler tutuklanamazlarda , sonunda mutlaka ceza alırlar. Onunda bir yatari yok
    Bu kanıya nerden vardınız üstadım?
    1/2 infazla ve 2yıl denetimle düşünseniz 15senenin 5.5 yıl yatarı var. 1ay kapalı kalanı açık duruma göre
  • 24-06-2023, 14:15:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kanıya nerden vardınız üstadım?
    1/2 infazla ve 2yıl denetimle düşünseniz 15senenin 5.5 yıl yatarı var. 1ay kapalı kalanı açık duruma göre
    evet bir ay kapalı gerisi izinki zaten eklemişim daha mahkemeleri kaç ay sürecek kim bilir yani tutuksuz yargılanıyorlar sizinde dediğiniz gibi 5,5 yatara ben ceza demiyorum yatarı yok diyorum
  • 24-06-2023, 14:28:23
    #12
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bir ay kapalı gerisi izinki zaten eklemişim daha mahkemeleri kaç ay sürecek kim bilir yani tutuksuz yargılanıyorlar sizinde dediğiniz gibi 5,5 yatara ben ceza demiyorum yatarı yok diyorum
    İzin temmuzda bitiyor üstadım
  • 24-06-2023, 14:33:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzin temmuzda bitiyor üstadım
    Biliyorum ama inş. yasa gelicek hocam çünkü acıktakilerle kapalıdakiler arasında adalet saglamak zorunda , en önemliside bu adamlar bir defa tutuksuz yargılandılar buda demektir ki o cezayı yatmazlar neden diye sorarsan da benim bir dosyam var 3 senedir daha istinafa yeni geçti yani istinaf yargıtay sürecide en az en hızlı şekilde baksalar bile 2-3 sene sürecek yani 5 sene bunlarınki 6 sene sürse bile tutuksuz oldukları için 6 sene net girmiycekler geri ceza alsalar bile. Zaten o 6 senede 2 sene bile indirim verse cezaları bitmiş oluyor zaten 5 senede bir mutlaka bir infaz iyileştirmesi geliyorki inşallah gelir yoksa 12,5 sene dosyam var istinafta salladıgımı düşündünüz ilk yorumda ama en iyi avukat gelsin infaz tartısalım
  • 24-06-2023, 17:22:16
    #14
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorum ama inş. yasa gelicek hocam çünkü acıktakilerle kapalıdakiler arasında adalet saglamak zorunda , en önemliside bu adamlar bir defa tutuksuz yargılandılar buda demektir ki o cezayı yatmazlar neden diye sorarsan da benim bir dosyam var 3 senedir daha istinafa yeni geçti yani istinaf yargıtay sürecide en az en hızlı şekilde baksalar bile 2-3 sene sürecek yani 5 sene bunlarınki 6 sene sürse bile tutuksuz oldukları için 6 sene net girmiycekler geri ceza alsalar bile. Zaten o 6 senede 2 sene bile indirim verse cezaları bitmiş oluyor zaten 5 senede bir mutlaka bir infaz iyileştirmesi geliyorki inşallah gelir yoksa 12,5 sene dosyam var istinafta salladıgımı düşündünüz ilk yorumda ama en iyi avukat gelsin infaz tartısalım
    Tartışırım kral en iyi bildiğim konu salladığını hiç düşünmedim. Yatan adam mecbur bilecek bunu. Açıkla kapalı arasındaki adaleti sağlamak zorunluluğu yok yalnız. Kanunla af verirse herkese vermek zorunda. Ancak infaz düzenlemesiyle bunun etrafından dolaşıyorlar. Bu ülkede ne zaman bir suçun cezası artırılırsa o suçtan yatanların çoğu tahliye olur.
    Bu arada senin cezada çok çıtırmış be üstadım
    Uykusuz yatarım
    Tutuksuz yargılanan beraat eder yahut yatmaz diye bir durum maalesef yok.
    Misal hırsızlık suçunda yeterli müşteki şikayetçi olmazsa savcı tutuklama vermez. Haversede ilk mahkeme tahliye olur ayrı konu. Derdest olan dosyalara falan bakılmaz. O anayasal bi suçtur ama maalesef bakıp cezaevi savcısının yazısıyla dosyayı kapatan hakimimizde çok. Kimisidebana emir veremezsin işimi yaparım diyerek dinlemiyor.
    Suçlu yatarı varsa er geç girer. Hatta bu şekilde bolca 28e bağlamış insan gördüm. Hattaçift mükerrirden 32lik olan bile çokça var. Maalesef 32yıl bilfiil yatmak demekte ağırlaştırılmış müebbetten fazla yatara tekabül eder ve yatırırlar. Eskisigibi cerrahi içtima yok. Artık sıralı içtima var. Sıralıda 5müebbet yersen hepsini ayrı yatarsın. Cerahide tek yatarsın. Türkiyede infazdan anlayan avukatta 1 elin parmağını geçmez. Bazeni zliyorum sosyal medyada uzaktsn eğitimle mezun olmuş avukatları ve çok gülüyorum
    Keşke öyle kolay olsaydı herşey.

    Bu arada bahsettiğiniz 2yıl indirim son 17senedir konuşuluyor. Son4senedir daha çok konuşuluyor
    Umarım en az zararla dosyalarınız kapanır.
    İnsanlar içerde olanları hep katil hırsız gaspçı falan sanıyor. Okadar boş beleş yatan varki. Suçu duysan la bundan hapismi yatılır dersin ama yatırıyolar
  • 24-06-2023, 17:38:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu adamlarda tekerrür mükerrür davası yok işte akıllı dururlarsa gerçekte yatmazlar bu cezayı en fazla 1 ay gir çık yaparlar oda birşey değil zaten oda dediğim gibi 5-6 seneyi bulacak sen benimkini uyumadan yatarsan ben onlarınkini mazgalda yatarım
  • 26-06-2023, 05:12:12
    #16
    adalet!!!
  • 26-06-2023, 05:56:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Mafya cumhuriyeti. Maalesef toplumda bencillik çıkarcılık çakallık zirvede olduğu için herkes işini mafyatik olarak görmeye bakıyor.
    Ekmek çalan hemen hapse girer, devleti milleti soyan tacizci pudracı katil ise sokakta gezer.