ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum ama inş. yasa gelicek hocam çünkü acıktakilerle kapalıdakiler arasında adalet saglamak zorunda , en önemliside bu adamlar bir defa tutuksuz yargılandılar buda demektir ki o cezayı yatmazlar neden diye sorarsan da benim bir dosyam var 3 senedir daha istinafa yeni geçti yani istinaf yargıtay sürecide en az en hızlı şekilde baksalar bile 2-3 sene sürecek yani 5 sene bunlarınki 6 sene sürse bile tutuksuz oldukları için 6 sene net girmiycekler geri ceza alsalar bile. Zaten o 6 senede 2 sene bile indirim verse cezaları bitmiş oluyor zaten 5 senede bir mutlaka bir infaz iyileştirmesi geliyorki inşallah gelir yoksa 12,5 sene dosyam var istinafta salladıgımı düşündünüz ilk yorumda ama en iyi avukat gelsin infaz tartısalım
Tartışırım kral en iyi bildiğim konu salladığını hiç düşünmedim. Yatan adam mecbur bilecek bunu. Açıkla kapalı arasındaki adaleti sağlamak zorunluluğu yok yalnız. Kanunla af verirse herkese vermek zorunda. Ancak infaz düzenlemesiyle bunun etrafından dolaşıyorlar. Bu ülkede ne zaman bir suçun cezası artırılırsa o suçtan yatanların çoğu tahliye olur.
Bu arada senin cezada çok çıtırmış be üstadım
Uykusuz yatarım
Tutuksuz yargılanan beraat eder yahut yatmaz diye bir durum maalesef yok.
Misal hırsızlık suçunda yeterli müşteki şikayetçi olmazsa savcı tutuklama vermez. Haversede ilk mahkeme tahliye olur ayrı konu. Derdest olan dosyalara falan bakılmaz. O anayasal bi suçtur ama maalesef bakıp cezaevi savcısının yazısıyla dosyayı kapatan hakimimizde çok. Kimisidebana emir veremezsin işimi yaparım diyerek dinlemiyor.
Suçlu yatarı varsa er geç girer. Hatta bu şekilde bolca 28e bağlamış insan gördüm. Hattaçift mükerrirden 32lik olan bile çokça var. Maalesef 32yıl bilfiil yatmak demekte ağırlaştırılmış müebbetten fazla yatara tekabül eder ve yatırırlar. Eskisigibi cerrahi içtima yok. Artık sıralı içtima var. Sıralıda 5müebbet yersen hepsini ayrı yatarsın. Cerahide tek yatarsın. Türkiyede infazdan anlayan avukatta 1 elin parmağını geçmez. Bazeni zliyorum sosyal medyada uzaktsn eğitimle mezun olmuş avukatları ve çok gülüyorum
Keşke öyle kolay olsaydı herşey.

Bu arada bahsettiğiniz 2yıl indirim son 17senedir konuşuluyor. Son4senedir daha çok konuşuluyor
Umarım en az zararla dosyalarınız kapanır.
İnsanlar içerde olanları hep katil hırsız gaspçı falan sanıyor. Okadar boş beleş yatan varki. Suçu duysan la bundan hapismi yatılır dersin ama yatırıyolar