AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzin temmuzda bitiyor üstadım
Biliyorum ama inş. yasa gelicek hocam çünkü acıktakilerle kapalıdakiler arasında adalet saglamak zorunda , en önemliside bu adamlar bir defa tutuksuz yargılandılar buda demektir ki o cezayı yatmazlar neden diye sorarsan da benim bir dosyam var 3 senedir daha istinafa yeni geçti yani istinaf yargıtay sürecide en az en hızlı şekilde baksalar bile 2-3 sene sürecek yani 5 sene bunlarınki 6 sene sürse bile tutuksuz oldukları için 6 sene net girmiycekler geri ceza alsalar bile. Zaten o 6 senede 2 sene bile indirim verse cezaları bitmiş oluyor zaten 5 senede bir mutlaka bir infaz iyileştirmesi geliyorki inşallah gelir yoksa 12,5 sene dosyam var istinafta salladıgımı düşündünüz ilk yorumda ama en iyi avukat gelsin infaz tartısalım