ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten alacakları ceza 15 yıl bile olsa yatarı yok doğru dürüst olsada izinle bitiyor kaldiki tutuksuz yargılanıyor direk ceza veremezler tutuklanamazlarda , sonunda mutlaka ceza alırlar. Onunda bir yatari yok
Bu kanıya nerden vardınız üstadım?
1/2 infazla ve 2yıl denetimle düşünseniz 15senenin 5.5 yıl yatarı var. 1ay kapalı kalanı açık duruma göre