Bu kanıya nerden vardınız üstadım?
1/2 infazla ve 2yıl denetimle düşünseniz 15senenin 5.5 yıl yatarı var. 1ay kapalı kalanı açık duruma göre
evet bir ay kapalı gerisi izinki zaten eklemişim daha mahkemeleri kaç ay sürecek kim bilir yani tutuksuz yargılanıyorlar sizinde dediğiniz gibi 5,5 yatara ben ceza demiyorum yatarı yok diyorum