• 23-06-2023, 23:34:56
    #1
    Artık dolar kazananlardan türkiye cennet yaa sözlerini duymaya alışmalıyız gibi gözüküyor bir günde %3 eridi Türk lirası. Hala TL kazananlar ne yapmayı düşünüyorlar? Herkesin fikrini merak ediyorum.
  • 23-06-2023, 23:37:25
    #2
    Nankör olmayın asgari ücret 11bin tl :d
  • 23-06-2023, 23:39:14
    #3
    Herkes kendi istediği gibi yönetilir.
  • 23-06-2023, 23:40:34
    #4
    Ne yapıp edip buralardan gitmeye bakmak lazım.Bugün berberde şehir hastanelerini övüyordu birisi.Sağlıkta devrimmiş.Hala randevu alamıyoruz diyordum 20 yıl öncesiyle kıyasladı.Gereken cevabı verdim gerçi ama hala bu kafalar var.Tl hergün eriyor ama şehir hastanesi yaptık.Gss 400 tl ödüyoruz yararlanmadığımız sağlık için.
  • 23-06-2023, 23:41:29
    #5
    ben sterlin kazanıyorum. bu durumda bana yaramışmı oluyor
  • 23-06-2023, 23:41:30
    #6
    Yanlışınız var hocam ya ekonomi harika 1 litre pırıl 55 TL daha ne olsun Amerika bizi kıskanıyor.🤣
  • 23-06-2023, 23:43:17
    #7
    Amaç bu zaten dolar kazanan demek ihracat yapmak demektir ihracat demek üretmek demektir ve üretmek demekte iş demektir. Türk lirası kazanmak içinde işe ihtiyaç vardır. Türk lirası kazanan türk lirası harcamaya devam edecek.
  • 23-06-2023, 23:53:23
    #8
    Dolar yükselince bile iyi diyenler var
    Batarız diyenler de var
    ülke garip bir durumda hayırlısı
  • 24-06-2023, 04:10:01
    #9
    MainMagnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık dolar kazananlardan türkiye cennet yaa sözlerini duymaya alışmalıyız gibi gözüküyor bir günde %3 eridi Türk lirası. Hala TL kazananlar ne yapmayı düşünüyorlar? Herkesin fikrini merak ediyorum.
    elbette , önemli olan parayı dolarda tutmak değil dolar kazanmak. Çünkü dolarında kendine göre bir enflasyonu var. ama tabiiki TL de durmaktan iyidir .