Doların yükselişi dolar kazananlara yaradı.
9
●454
- 23-06-2023, 23:34:56Artık dolar kazananlardan türkiye cennet yaa sözlerini duymaya alışmalıyız gibi gözüküyor bir günde %3 eridi Türk lirası. Hala TL kazananlar ne yapmayı düşünüyorlar? Herkesin fikrini merak ediyorum.
- 23-06-2023, 23:40:34Ne yapıp edip buralardan gitmeye bakmak lazım.Bugün berberde şehir hastanelerini övüyordu birisi.Sağlıkta devrimmiş.Hala randevu alamıyoruz diyordum 20 yıl öncesiyle kıyasladı.Gereken cevabı verdim gerçi ama hala bu kafalar var.Tl hergün eriyor ama şehir hastanesi yaptık.Gss 400 tl ödüyoruz yararlanmadığımız sağlık için.
- 23-06-2023, 23:41:30Yanlışınız var hocam ya ekonomi harika 1 litre pırıl 55 TL daha ne olsun Amerika bizi kıskanıyor.🤣
- 23-06-2023, 23:53:23Dolar yükselince bile iyi diyenler var
Batarız diyenler de var
ülke garip bir durumda hayırlısı - 24-06-2023, 04:10:01elbette , önemli olan parayı dolarda tutmak değil dolar kazanmak. Çünkü dolarında kendine göre bir enflasyonu var. ama tabiiki TL de durmaktan iyidir .MainMagnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle