MainMagnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık dolar kazananlardan türkiye cennet yaa sözlerini duymaya alışmalıyız gibi gözüküyor bir günde %3 eridi Türk lirası. Hala TL kazananlar ne yapmayı düşünüyorlar? Herkesin fikrini merak ediyorum.
elbette , önemli olan parayı dolarda tutmak değil dolar kazanmak. Çünkü dolarında kendine göre bir enflasyonu var. ama tabiiki TL de durmaktan iyidir .