Artık dolar kazananlardan türkiye cennet yaa sözlerini duymaya alışmalıyız gibi gözüküyor bir günde %3 eridi Türk lirası. Hala TL kazananlar ne yapmayı düşünüyorlar? Herkesin fikrini merak ediyorum.