Ne yapıp edip buralardan gitmeye bakmak lazım.Bugün berberde şehir hastanelerini övüyordu birisi.Sağlıkta devrimmiş.Hala randevu alamıyoruz diyordum 20 yıl öncesiyle kıyasladı.Gereken cevabı verdim gerçi ama hala bu kafalar var.Tl hergün eriyor ama şehir hastanesi yaptık.Gss 400 tl ödüyoruz yararlanmadığımız sağlık için.