R10 ailesi nasıl gidiyor hayat :)
20
●540
- 17-06-2023, 23:16:43Denize gitmek için 1 haftadır plan yapıyoruz hafta sonu hava bozuktu Cuma günü dün gidelim dedik. Bir fırtına var kum fırtınası gibi 50m ileride tekerlekli sandalyede bir amcayı getirmişler kum fırtınasında ayağa dikildi göğsünü rüzgara verdi kollarını açtı yüzü gülüyordu. Bizim koltuklar devrildi stresten dönelim derken herşeyi oluruna bıraktık sonra güzel bir gün geçirdik. Çok şükür hayat devam ediyor güzel günler geçirmeniz dileklerimle.
- 17-06-2023, 23:18:21ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHakanerkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTuncerERDEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHer zorlukla beraber bir kolaylık vardır hocalarımiOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkesin işleri rast gitsin ❤🙏 - 17-06-2023, 23:24:17Allah daim etsin.
Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.OsmanAkcan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 18-06-2023, 00:18:31Aynenn öyle biz acıyız bizi yıkamaz hicbisi aci biberiz biz 😂😋Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demi😊Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahaha acilir hocam oyle bir acilir ki tum kapilar belkidethekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep iyi olsun o zaman kral ❤bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-06-2023, 00:20:40Hersey gönlünüzce olmasini dilerim guzel dilekleriniz icin tesekkurler her daim mutlu olun insbobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle