• 17-06-2023, 23:16:43
    #10
    Denize gitmek için 1 haftadır plan yapıyoruz hafta sonu hava bozuktu Cuma günü dün gidelim dedik. Bir fırtına var kum fırtınası gibi 50m ileride tekerlekli sandalyede bir amcayı getirmişler kum fırtınasında ayağa dikildi göğsünü rüzgara verdi kollarını açtı yüzü gülüyordu. Bizim koltuklar devrildi stresten dönelim derken herşeyi oluruna bıraktık sonra güzel bir gün geçirdik. Çok şükür hayat devam ediyor güzel günler geçirmeniz dileklerimle.
  • 17-06-2023, 23:18:21
    #11
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor gidiyor
    oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gitmiyor
    Hakanerkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmeye çalışıyor
    TuncerERDEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi desek değiliz kötüyüz desek rabbim gücenir. Yuvarlanıp gidiyoruz.
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elhamdülillah bugünümüze şükürler olsun
    KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkada TYT çözerek gidiyor şu an. Çok şükür iyi sayılır. Siz neler yapıyosunuz hocam
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu günümüze şükür napalım
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmiyor arkadan ittiriyorum.
    Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır hocalarım

    herkesin işleri rast gitsin ❤🙏
  • 17-06-2023, 23:24:17
    #12
    Allah daim etsin.

    Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.
    • OsmanAkcan
    OsmanAkcan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2023, 23:27:28
    #13
    Gidiyormuş gibi yapıyor
  • 17-06-2023, 23:32:33
    #14
    Bir kapı kapanıyor, diğeri henüz açılmadı onu arıyorum 😂
  • 17-06-2023, 23:36:29
    #15
    Moderatör
    İyi diyelim iyi olsun.
  • 18-06-2023, 00:18:31
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daim etsin.

    Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.
    Aynenn öyle biz acıyız bizi yıkamaz hicbisi aci biberiz biz 😂😋
    Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidiyormuş gibi yapıyor
    Demi😊
    thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kapı kapanıyor, diğeri henüz açılmadı onu arıyorum 😂
    Ahaha acilir hocam oyle bir acilir ki tum kapilar belkide
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi diyelim iyi olsun.
    Hep iyi olsun o zaman kral ❤
  • 18-06-2023, 00:20:40
    #17
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denize gitmek için 1 haftadır plan yapıyoruz hafta sonu hava bozuktu Cuma günü dün gidelim dedik. Bir fırtına var kum fırtınası gibi 50m ileride tekerlekli sandalyede bir amcayı getirmişler kum fırtınasında ayağa dikildi göğsünü rüzgara verdi kollarını açtı yüzü gülüyordu. Bizim koltuklar devrildi stresten dönelim derken herşeyi oluruna bıraktık sonra güzel bir gün geçirdik. Çok şükür hayat devam ediyor güzel günler geçirmeniz dileklerimle.
    Hersey gönlünüzce olmasini dilerim guzel dilekleriniz icin tesekkurler her daim mutlu olun ins
  • 18-06-2023, 00:34:22
    #18