bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denize gitmek için 1 haftadır plan yapıyoruz hafta sonu hava bozuktu Cuma günü dün gidelim dedik. Bir fırtına var kum fırtınası gibi 50m ileride tekerlekli sandalyede bir amcayı getirmişler kum fırtınasında ayağa dikildi göğsünü rüzgara verdi kollarını açtı yüzü gülüyordu. Bizim koltuklar devrildi stresten dönelim derken herşeyi oluruna bıraktık sonra güzel bir gün geçirdik. Çok şükür hayat devam ediyor güzel günler geçirmeniz dileklerimle.
Hersey gönlünüzce olmasini dilerim guzel dilekleriniz icin tesekkurler her daim mutlu olun ins