Allah daim etsin.

Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.