Allah daim etsin.
Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.
Aynenn öyle biz acıyız bizi yıkamaz hicbisi aci biberiz biz 😂😋
Demi😊
Bir kapı kapanıyor, diğeri henüz açılmadı onu arıyorum 😂
Ahaha acilir hocam oyle bir acilir ki tum kapilar belkide
Hep iyi olsun o zaman kral ❤