Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daim etsin.

Bi adsense onayı alsam tüm sorunlarım çözülecek de bu sefer vermeyeceği tuttu. Pes etmek yok, yaşıyorsak mücadeleye devam. Gerekirse acıdan zevk alacağız ve ilerleyeceğiz.
Aynenn öyle biz acıyız bizi yıkamaz hicbisi aci biberiz biz 😂😋
Acerect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidiyormuş gibi yapıyor
Demi😊
thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kapı kapanıyor, diğeri henüz açılmadı onu arıyorum 😂
Ahaha acilir hocam oyle bir acilir ki tum kapilar belkide
bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi diyelim iyi olsun.
Hep iyi olsun o zaman kral ❤