• 13-06-2023, 19:04:04
    #1
    Merhabalar akrabamda birisinde gördüğüm olay için yorumunuzu almak istedim.

    Öğrenci matematik olimpiyatlarına hazırlanıyor. Ve okul idaresinden izinli bir şekilde çoğu önemsiz derse girmiyor. Çocukta bu sırada olimpiyattan derece alıyor.

    Ardından önemsiz bir dersin hocası sözlüye baya düşük veriyor. Ögrenci giderek özel durumunu hocaya anlatarak notunu yükseletmesini rica ediyor. Ardından hoca sen safsın. Salaklık yapmışsın boş seylerle uğraşmışsın ben sana niye not veriyim diyor. Sen safsın diyor. Ayrıca oğrenciyi arkadaşların güzel üniler kazanack sen kazanamayacaksın gibi ifadeler kullanarak psikolojik şiddet uyguluyor.

    Bu oğretmenin yaptiği hakarete girer mi ve öğrenciyi ağlatan bu olay nereye şikayet edilebilir?
  • 13-06-2023, 19:13:28
    #2
    Müdür, cimer hepsini dene
  • 13-06-2023, 19:13:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Salak kelimesi kullanıldıysa evet, bu ifade hakaret suçunu oluşturur.
  • 13-06-2023, 19:15:13
    #4
    kıskanmış
  • 13-06-2023, 19:16:48
    #5
    Kişisel Rütbe
    Zamanında aynısını çok yaşamıştım hatta bana torunum gelsin tek 100 notu ona veririm demişti benim sınavımı kendisi silgiyle değişmişti babama bildirmiştim yaşım küçüktü ertesi ay öğretmenliği elinden alındıydı yani mebe gidin dilekçenizi yazın
  • 13-06-2023, 19:29:32
    #6
    Слава Україні! 🇺🇦
    Merhaba hocam, hakkınızı arayın. MEB web sitesi üzerinden dilekçe yazarak şikayette bulunabilirsiniz veya CİMER üzerinden de destek alabilirsiniz belki. İlkokul zamanımda sözde öğretmen tarafından şiddet ve hakaretler üzerine MEB üzerinden dilekçe yazıp şikayet etmiştim, 1-2 ay sonra karakola çağırıp ifade aldılar, ardından mahkemesi falan görüldü. Bu olaylardan sonra o kişi mum gibi oldu adeta.
  • 13-06-2023, 19:51:28
    #7
    Okul müdürü ,ilçe eğitim müdürlüğü,milli eğitim bakalınlığı,cimer.Olmadı dava açın.
    Mutlaka hakkınızı arayın ve o çocuğada hakkını aramayı öğretin...
  • 13-06-2023, 20:19:44
    #8
    Salak kelimesi kullanıldıysa evet ama kanıt gerekir. Onun dışında öğretmenin dersine girmeyerek sözlüden düşük alması kadar normal birşey yok. Okul idaresinden özel izin alarak calistiysa belki durum farklılık gösterebilir ama ders içi notuna bir etkisi olamaz.
  • 13-06-2023, 20:32:01
    #9
    Kanıtlayabilirseniz o şekilde sonuç alırsınız. Öğretmen de en fazla uyarı alır veya görev yeri değiştirilir. Hiç bir şey olmaz. Bu olayda kesinlikle öğretmen yanlış bir tutum sergilemiş.

    Eşim MEB'de öğretmen benim de. Lise matematik. Kimse üzerine alınmasın, şimdiki ebeveynler çocuklarına iyilik yaptığını düşünüyor fakat yanlış yapıyyor bir çoğu. Konu sahibini tenzih ederim konudan bağımsız yazıyorum. Bizim zamanımızda eti senin kemiği benimdi. Şimdi ne yüzsüzlüktür ki çocuğu 70 almış diye akşam 9'da çocuğun annesi arayıp hesap soruyor, çocuğum ağlıyor diyebiliyor.