Kanıtlayabilirseniz o şekilde sonuç alırsınız. Öğretmen de en fazla uyarı alır veya görev yeri değiştirilir. Hiç bir şey olmaz. Bu olayda kesinlikle öğretmen yanlış bir tutum sergilemiş.
Eşim MEB'de öğretmen benim de. Lise matematik. Kimse üzerine alınmasın, şimdiki ebeveynler çocuklarına iyilik yaptığını düşünüyor fakat yanlış yapıyyor bir çoğu. Konu sahibini tenzih ederim konudan bağımsız yazıyorum. Bizim zamanımızda eti senin kemiği benimdi. Şimdi ne yüzsüzlüktür ki çocuğu 70 almış diye akşam 9'da çocuğun annesi arayıp hesap soruyor, çocuğum ağlıyor diyebiliyor.