Merhaba hocam, hakkınızı arayın. MEB web sitesi üzerinden dilekçe yazarak şikayette bulunabilirsiniz veya CİMER üzerinden de destek alabilirsiniz belki. İlkokul zamanımda sözde öğretmen tarafından şiddet ve hakaretler üzerine MEB üzerinden dilekçe yazıp şikayet etmiştim, 1-2 ay sonra karakola çağırıp ifade aldılar, ardından mahkemesi falan görüldü. Bu olaylardan sonra o kişi mum gibi oldu adeta.