Merhabalar akrabamda birisinde gördüğüm olay için yorumunuzu almak istedim.

Öğrenci matematik olimpiyatlarına hazırlanıyor. Ve okul idaresinden izinli bir şekilde çoğu önemsiz derse girmiyor. Çocukta bu sırada olimpiyattan derece alıyor.

Ardından önemsiz bir dersin hocası sözlüye baya düşük veriyor. Ögrenci giderek özel durumunu hocaya anlatarak notunu yükseletmesini rica ediyor. Ardından hoca sen safsın. Salaklık yapmışsın boş seylerle uğraşmışsın ben sana niye not veriyim diyor. Sen safsın diyor. Ayrıca oğrenciyi arkadaşların güzel üniler kazanack sen kazanamayacaksın gibi ifadeler kullanarak psikolojik şiddet uyguluyor.

Bu oğretmenin yaptiği hakarete girer mi ve öğrenciyi ağlatan bu olay nereye şikayet edilebilir?