• 10-06-2023, 17:17:08
    #10
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimsenin 1 telefon için 6 ay çalışmak istememesi normal değil mi?
    Yanlız avrupa da TÜRKİYE'deki yaşam standartlarını yaşayamazsın sabah 6 dedi mi işe gideceksin akşam 8-9 dediği zaman yatağına gireceksin çalışmazsan kapının önüne koyarlar TÜRKİYE de ise çoğu beleşten yaşamayı seven insanlar havadan para gelecek yiyecek içecekler ve rahat takılmaya alışıklar.

    TÜRKİYE'de abi karnım aç desen 100 kişi karnını doyurur avrupa da karnım aç desen yüzüne bakan çıkmaz.

    Tabi avrupa gitmek isteyeni tutacak halimiz de yok herkes kendi kaderini yaşar gitmek isteyenlerin yolları da bahtları da açık olsun ne diyelim.
  • 10-06-2023, 18:23:50
    #11
    backlinkmatik.com
    yanlış sorular soruluyor.

    tartisilmasi gereken neden kacmak istiyor bunca vatandas?
  • 10-06-2023, 22:00:26
    #12
    güncel
  • 11-06-2023, 01:14:16
    #13
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu avrupa sevdası nedir be arkadaş
    Avrupa sanki günlük gülistanlık oraya gidince çok iyi bir yaşam ve zengin olacağını sanıyor bazı tipler.
    evet hocam günlük gülistanlık bir yer avrupa. insanca yaşam lüks bir yaşam vaat ediyor. siz amele işi yapıp düzgün insancıl bir yaşam yapamıyor iseniz bu sizin akılsızlığınızdır. mülteci statüsünde ki sarı renkli arkadaşlar bunu çok belli ediyor. avrupa diğer dünyadaki cennettir.
  • 11-06-2023, 01:22:15
    #14
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız avrupa da TÜRKİYE'deki yaşam standartlarını yaşayamazsın sabah 6 dedi mi işe gideceksin akşam 8-9 dediği zaman yatağına gireceksin çalışmazsan kapının önüne koyarlar TÜRKİYE de ise çoğu beleşten yaşamayı seven insanlar havadan para gelecek yiyecek içecekler ve rahat takılmaya alışıklar.

    TÜRKİYE'de abi karnım aç desen 100 kişi karnını doyurur avrupa da karnım aç desen yüzüne bakan çıkmaz.

    Tabi avrupa gitmek isteyeni tutacak halimiz de yok herkes kendi kaderini yaşar gitmek isteyenlerin yolları da bahtları da açık olsun ne diyelim.
    hocam boş yapmışsınız. Türkiye'de ki adam 8.500 ile evine mi baksın başkasına mi baksın. öyle sizin gibi beynimizde birşeyler kurmuyoruz. 1+1 kaç ederse onu diyoruz. eskiden dediğiniz yapılıyordu. birisine yardım edebilirdiniz ama şimdi adam karnını en ucuz nerede doyuracak diye araştırıyor. BİR ALLAH'IN KULU GELİP BANA BUNU İNKAR EDEMEZ. tuzunuz kuru ise söyleyin yoksa sizin beyniniz çelik yelek misali korunur. açın fakirin halinden anlamazsınız. Avrupa, Ortadoğu ülkesi olan Türkiye'den kat ve kat iyidir. Türkiyemi hiçbir ülkeye değişmem ama bazı kişiler yüzünden bana insan gibi bir yaşam vaat etmiyor. yazacaklarım çok uzun da sizin bizim halimizden anlayacağınız çok meçhul.
    ekleme: eskiden memur iyi maaş alırdı şimdi ülke ortalamasının maaşı 10 15 bin. memur, memur olmak istemiyor. aklım olsaydı da asgari ücret ile çalışaydım diyor. yıllarımı heba etmeseydim diyor.
  • 11-06-2023, 01:38:55
    #15
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız avrupa da TÜRKİYE'deki yaşam standartlarını yaşayamazsın sabah 6 dedi mi işe gideceksin akşam 8-9 dediği zaman yatağına gireceksin çalışmazsan kapının önüne koyarlar TÜRKİYE de ise çoğu beleşten yaşamayı seven insanlar havadan para gelecek yiyecek içecekler ve rahat takılmaya alışıklar.

    TÜRKİYE'de abi karnım aç desen 100 kişi karnını doyurur avrupa da karnım aç desen yüzüne bakan çıkmaz.

    Tabi avrupa gitmek isteyeni tutacak halimiz de yok herkes kendi kaderini yaşar gitmek isteyenlerin yolları da bahtları da açık olsun ne diyelim.
    İşim gereği sürekli gidip gelirim ve bir çok irili ufaklı firma ile de iş ortaklığımız var bu bahsettiğiniz düzen hangi Avrupa'daymış hocam şahsen gittiklerimin hiçbirinde böyle bir şey gözlemlemedim de.

    Ek olarak soru yanlış doğru soru insanlar neden gitmeye çalışıyor ne diye buradaki mühendis, öğretmen, doktor vs orada garsonluk bile yapmayı göze alıp yurtdışına çıkmak için uğraşıyor. Bu sorunun cevabını kendinize sorduğunuzda zaten sıkıntıyı da anlamış olacaksınız.
  • 11-06-2023, 04:01:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nedir bu celal bakıyorum herkez gidicem, gidiyorum diyor o herkesin içerisinde bu ay içerisinde gidipte tutunup eğleniyorum diyen varmı? yoksa bunlar akıma kapılmış klavyede rüya yaşayan tiplermi gerçekten merak ediyorum. ve hangi ülkeye ne amaçla gitmek istediğinizi yazarsanız sevinirim...

    AYRICA VİZE VE GİTMEKLE İLGİLİ PARASI OLUPTA BAŞVURU YAPANLAR HÜSRANLA KARŞILAŞIYOR ŞUAN HİÇ BİR AB ÜLKESI İZİN VERMİYOR HAYIRLISI OLSUN HAKKINIZDA

    Çoğu giden iş hayatına atılıyor.
    Kimisi amerikada köpek dışkısı topluyor.
    Kimide zengin ailelelrin ev önü otunu kesiyor.


    Para lazım olduğu için, gece gündüz çalışıyorlar. Buraya zaman ayırıp eğleniyorum diyeni bu gözler görmedi.
  • 11-06-2023, 04:49:48
    #17
    Yanında 10 bin dolar para ile git her türlü iş imkanını elde edersin. 4 k dolara araba al gerisi ev kirası ve diğer masraflar için yeter. Hiç bir iş yapamadın arabanla pizza dağıtımı yap günlük 200 dolar cepte. İstersen überde yapabilirsin günlüğün 100 dolar ile 300 dolar arası gelir buda yaşamanı sürdürebilmen için iyi para. Zamanında youtube çok izlemiştim bunları sadece sigorta sorunu oluyor
  • 11-06-2023, 09:51:50
    #18
    dev
    Kurumsal Üye
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız avrupa da TÜRKİYE'deki yaşam standartlarını yaşayamazsın sabah 6 dedi mi işe gideceksin akşam 8-9 dediği zaman yatağına gireceksin çalışmazsan kapının önüne koyarlar TÜRKİYE de ise çoğu beleşten yaşamayı seven insanlar havadan para gelecek yiyecek içecekler ve rahat takılmaya alışıklar.

    TÜRKİYE'de abi karnım aç desen 100 kişi karnını doyurur avrupa da karnım aç desen yüzüne bakan çıkmaz.

    Tabi avrupa gitmek isteyeni tutacak halimiz de yok herkes kendi kaderini yaşar gitmek isteyenlerin yolları da bahtları da açık olsun ne diyelim.