mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar nedir bu celal bakıyorum herkez gidicem, gidiyorum diyor o herkesin içerisinde bu ay içerisinde gidipte tutunup eğleniyorum diyen varmı? yoksa bunlar akıma kapılmış klavyede rüya yaşayan tiplermi gerçekten merak ediyorum. ve hangi ülkeye ne amaçla gitmek istediğinizi yazarsanız sevinirim...

AYRICA VİZE VE GİTMEKLE İLGİLİ PARASI OLUPTA BAŞVURU YAPANLAR HÜSRANLA KARŞILAŞIYOR ŞUAN HİÇ BİR AB ÜLKESI İZİN VERMİYOR HAYIRLISI OLSUN HAKKINIZDA

Çoğu giden iş hayatına atılıyor.
Kimisi amerikada köpek dışkısı topluyor.
Kimide zengin ailelelrin ev önü otunu kesiyor.


Para lazım olduğu için, gece gündüz çalışıyorlar. Buraya zaman ayırıp eğleniyorum diyeni bu gözler görmedi.