• 10-06-2023, 17:02:37
    #1
    Arkadaşlar nedir bu celal bakıyorum herkez gidicem, gidiyorum diyor o herkesin içerisinde bu ay içerisinde gidipte tutunup eğleniyorum diyen varmı? yoksa bunlar akıma kapılmış klavyede rüya yaşayan tiplermi gerçekten merak ediyorum. ve hangi ülkeye ne amaçla gitmek istediğinizi yazarsanız sevinirim...

    AYRICA VİZE VE GİTMEKLE İLGİLİ PARASI OLUPTA BAŞVURU YAPANLAR HÜSRANLA KARŞILAŞIYOR ŞUAN HİÇ BİR AB ÜLKESI İZİN VERMİYOR HAYIRLISI OLSUN HAKKINIZDA
  • 10-06-2023, 17:08:58
    #2
    Avrupa'da Türk milleti gelse diyor.

    İllaki gidenler vardır da vasıfsız adamları da alıp ne yapsınlar
  • 10-06-2023, 17:10:49
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da Türk milleti gelse diyor.

    İllaki gidenler vardır da vasıfsız adamları da alıp ne yapsınlar
    Senin ulkenin vasıfsız Afgan suiyelisine yaptığını yapsalar yeter
  • 10-06-2023, 17:11:04
    #4
    burada avrupa diye hayal kuranlar 1500 km doğuda türkiye diye hayal kuranlar ile aynı sepet içerisinde .
    onlar seni burada nasıl rahatsız ediyorsa sen de orada onları o kadar rahatsız edeceksin.
    o sebeple herkesin kendi özgür fikirleri olmakla birlikte deveyi gütme taraftarıyım.
    umarım herkes gönlünce bir yaşam sürer
  • 10-06-2023, 17:12:36
    #5
    Red oranının artmasının en büyük sorumlusu vatandaşlık verilen mülteciler. Vatandaşlık alan AB için vize başvurusuna koşuyor. Bu da onay oranının ciddi derecede düşmesi demek.
  • 10-06-2023, 17:13:05
    #6
    aynen öyle arkadaşlar o gidenlerden varsa yazabilir mi bize sesi soluğu çıkmıyorda kimsenin ilk hafta asıp kesenler nerede mercedeslemi karşıladılar yoksa tuvaletmi yıkatıyorlar
  • 10-06-2023, 17:13:10
    #7
    Bu avrupa sevdası nedir be arkadaş
    Avrupa sanki günlük gülistanlık oraya gidince çok iyi bir yaşam ve zengin olacağını sanıyor bazı tipler.
  • 10-06-2023, 17:14:05
    #8
    herkese red vermiyorlar arkadaşlar, onay alan yine alabiliyor.
  • 10-06-2023, 17:15:13
    #9
    Instagram mavi tik✅
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu avrupa sevdası nedir be arkadaş
    Avrupa sanki günlük gülistanlık oraya gidince çok iyi bir yaşam ve zengin olacağını sanıyor bazı tipler.
    kimsenin 1 telefon için 6 ay çalışmak istememesi normal değil mi?