aynen öyle arkadaşlar o gidenlerden varsa yazabilir mi bize sesi soluğu çıkmıyorda kimsenin ilk hafta asıp kesenler nerede mercedeslemi karşıladılar yoksa tuvaletmi yıkatıyorlar