reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimsenin 1 telefon için 6 ay çalışmak istememesi normal değil mi?
Yanlız avrupa da TÜRKİYE'deki yaşam standartlarını yaşayamazsın sabah 6 dedi mi işe gideceksin akşam 8-9 dediği zaman yatağına gireceksin çalışmazsan kapının önüne koyarlar TÜRKİYE de ise çoğu beleşten yaşamayı seven insanlar havadan para gelecek yiyecek içecekler ve rahat takılmaya alışıklar.

TÜRKİYE'de abi karnım aç desen 100 kişi karnını doyurur avrupa da karnım aç desen yüzüne bakan çıkmaz.

Tabi avrupa gitmek isteyeni tutacak halimiz de yok herkes kendi kaderini yaşar gitmek isteyenlerin yolları da bahtları da açık olsun ne diyelim.