• 09-06-2023, 10:45:38
    #37
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakit avans faizi 1.36 ? 1.36x12: yüzde 16 yapar faiz. 😁
    Gecikme faizi 1.99 yalnız.
  • 09-06-2023, 11:17:09
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Mantıksız bir iş, kart borçlarınızı zamanında ödemezseniz KKB puanınız düşer. Bir gün acil paraya ihtiyacınız olduğunda hiç bir bankadan kredili ürün kullanamazsınız.
  • 09-06-2023, 11:57:27
    #39
    hiçbir fikri olmayan herkes yorum yapmış, harika. nakit avansın ya da kredi kartın aylık asgarisini ödeseniz puanınız bile yükselir. tam 2 yıldır sürekli nakit avans çekerek hisse seneti alıyorum ve sadece asgari ödüyorum
  • 09-06-2023, 12:31:15
    #40
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecikme faizi 1.99 yalnız.
    Hocam hangi banka o kullanmayalım direkt. 1.66 normalde oran
  • 09-06-2023, 13:31:26
    #41
    Kredi notunuzun düşmeyeceği hareketlerle bankanın parasını kullanarak para değer kaybettiğinde ödemek kâr ettirir evet. Paramız öyle hızlı değer kaybediyor ki faiziyle daha sonradan ödemek çok daha kârlı. 😄 ağlanacak haldeyiz.

    Tabi bu hareketler ileride acı acı çıkacak bizden zaten şimdiden kokuları gelmeye başladı, dövizi çekememe / yüklü paranı çekememe şubemizde para yok sonra gelin gibi.

    Peki ya gün geçtikçe ne olacak? El koymalar? Daha büyük mağduriyetler?

    Umarım sonumuz hayır olur.
  • 09-06-2023, 13:33:34
    #42
    1 TAKTİK VERDİK HERKES MUHALEFET OLDU


    Tatlı bir yalan söylersen on kişi seni alkışlar , acı bir gerçeği söylersen sekiz kişi sana saldırır , kalan iki kişi sorgulamaya başlar.O iki kişiye selam
  • 09-06-2023, 13:35:28
    #43
    Normal nakit avans faizi %2 ise hem gecikme faizi nerdeyse 2 kati hem de kredi notunuz dibini gorur!

    Bilginiz olmadan fikir vermeyin, rica ediyorum!!!

    Bu konuda yapabileceginiz en akilli sey: Alin yine taksitli nakit avansi uygun faizle, kullanin ama gunu gelince de ODEYIN !
  • 09-06-2023, 13:40:10
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal nakit avans faizi %2 ise hem gecikme faizi nerdeyse 2 kati hem de kredi notunuz dibini gorur!

    Bilginiz olmadan fikir vermeyin, rica ediyorum!!!

    Bu konuda yapabileceginiz en akilli sey: Alin yine taksitli nakit avansi uygun faizle, kullanin ama gunu gelince de ODEYIN !
    senin gibi 40 kişiyi bilgilendirmekten yoruldum. bilmiyosun konuşuyosun. nakit avans 1,36 dır. Asgarisini ödersen hem faiz yemezsin hemde doların yükselişinden kar edersin. gecikme faizi de 1,66 dır. dolar zaten günde %2 yükseliyor 1 ayda 1,66 faiz ödesen nolur :d
  • 09-06-2023, 13:54:15
    #45
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi 40 kişiyi bilgilendirmekten yoruldum. bilmiyosun konuşuyosun. nakit avans 1,36 dır. Asgarisini ödersen hem faiz yemezsin hemde doların yükselişinden kar edersin. gecikme faizi de 1,66 dır. dolar zaten günde %2 yükseliyor 1 ayda 1,66 faiz ödesen nolur :d
    Senin gibi Ifade eebilme kabiliyeti olmayanlar 40 kisiye degil, 400 kisiyi de "bilgilendirse" yine fayda etmez...
    Cunku ilk mesajda sadece asgarisini odeyin dememissin, Hic odemeyin demissin.
    Milete atarlanmadan ve siritmadan once bir yazdigini oku!