revios adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kredi Kartı Borçlarınızı Ödemeyin
52
●5.474
- 09-06-2023, 11:57:27hiçbir fikri olmayan herkes yorum yapmış, harika. nakit avansın ya da kredi kartın aylık asgarisini ödeseniz puanınız bile yükselir. tam 2 yıldır sürekli nakit avans çekerek hisse seneti alıyorum ve sadece asgari ödüyorum
- 09-06-2023, 12:31:15Hocam hangi banka o kullanmayalım direkt. 1.66 normalde oranCytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2023, 13:31:26Kredi notunuzun düşmeyeceği hareketlerle bankanın parasını kullanarak para değer kaybettiğinde ödemek kâr ettirir evet. Paramız öyle hızlı değer kaybediyor ki faiziyle daha sonradan ödemek çok daha kârlı. 😄 ağlanacak haldeyiz.
Tabi bu hareketler ileride acı acı çıkacak bizden zaten şimdiden kokuları gelmeye başladı, dövizi çekememe / yüklü paranı çekememe şubemizde para yok sonra gelin gibi.
Peki ya gün geçtikçe ne olacak? El koymalar? Daha büyük mağduriyetler?
Umarım sonumuz hayır olur. - 09-06-2023, 13:35:28Normal nakit avans faizi %2 ise hem gecikme faizi nerdeyse 2 kati hem de kredi notunuz dibini gorur!
Bilginiz olmadan fikir vermeyin, rica ediyorum!!!
Bu konuda yapabileceginiz en akilli sey: Alin yine taksitli nakit avansi uygun faizle, kullanin ama gunu gelince de ODEYIN ! - 09-06-2023, 13:40:10senin gibi 40 kişiyi bilgilendirmekten yoruldum. bilmiyosun konuşuyosun. nakit avans 1,36 dır. Asgarisini ödersen hem faiz yemezsin hemde doların yükselişinden kar edersin. gecikme faizi de 1,66 dır. dolar zaten günde %2 yükseliyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayda 1,66 faiz ödesen nolur :d
- 09-06-2023, 13:54:15Senin gibi Ifade eebilme kabiliyeti olmayanlar 40 kisiye degil, 400 kisiyi de "bilgilendirse" yine fayda etmez...revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cunku ilk mesajda sadece asgarisini odeyin dememissin, Hic odemeyin demissin.
Milete atarlanmadan ve siritmadan once bir yazdigini oku!

1 ayda 1,66 faiz ödesen nolur :d