hiçbir fikri olmayan herkes yorum yapmış, harika. nakit avansın ya da kredi kartın aylık asgarisini ödeseniz puanınız bile yükselir. tam 2 yıldır sürekli nakit avans çekerek hisse seneti alıyorum ve sadece asgari ödüyorum