Kredi notunuzun düşmeyeceği hareketlerle bankanın parasını kullanarak para değer kaybettiğinde ödemek kâr ettirir evet. Paramız öyle hızlı değer kaybediyor ki faiziyle daha sonradan ödemek çok daha kârlı. 😄 ağlanacak haldeyiz.
Tabi bu hareketler ileride acı acı çıkacak bizden zaten şimdiden kokuları gelmeye başladı, dövizi çekememe / yüklü paranı çekememe şubemizde para yok sonra gelin gibi.
Peki ya gün geçtikçe ne olacak? El koymalar? Daha büyük mağduriyetler?
Umarım sonumuz hayır olur.