Normal nakit avans faizi %2 ise hem gecikme faizi nerdeyse 2 kati hem de kredi notunuz dibini gorur!
Bilginiz olmadan fikir vermeyin, rica ediyorum!!!
Bu konuda yapabileceginiz en akilli sey: Alin yine taksitli nakit avansi uygun faizle, kullanin ama gunu gelince de ODEYIN !
senin gibi 40 kişiyi bilgilendirmekten yoruldum. bilmiyosun konuşuyosun. nakit avans 1,36 dır. Asgarisini ödersen hem faiz yemezsin hemde doların yükselişinden kar edersin. gecikme faizi de 1,66 dır. dolar zaten günde %2 yükseliyor

1 ayda 1,66 faiz ödesen nolur :d