Merhabalar,
Eskiden sevgilim veya sevdiğim olan kız arkadaşlarımı rüyamda görüyorum. Bu tamamen istemsizce oluyor. Şahsen unutuyorum, hiç aklıma gelmiyorlar ama rüyada bir anda karşılarıma çıkıyorlar. Rüyada yaşanılanlar sanki eskilerden daha güzel anılar yaşanıyor. İster istemez uyanınca da neden uyandım diye üzülüyor insan. Bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?
Teşekkürler.
Bu Çıkmaz Sokaktan Nasıl Çıkabilirim?
16
●674
- 08-06-2023, 08:30:49Bu psikolojiden nasıl kurtulduğunuzu biliyor musunuz?yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2023, 08:36:25Hocam şöyle düşündüğüm çıkmıyor ama tam aksine düşünmediğim çıkıyor.broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2023, 08:38:38Değmiyor gerçekten şu zamanda hiçbir kıza güvenmeyin işinize ailenize odaklanın ülkenize milletinize faydalı bireyler olun.
- 08-06-2023, 08:39:50Hocam yine de aklınızda birileri var. Beyin karmaşıktır şunu düşündüm şunu göreceğim diye bir şey yok. Belli ki ilişkileri fazlaca kafaya takıyorsunuz bu kafanıza taktığınız şeyler de rüyanıza giriyor tabi ki. Aslında çok da irdelemeye gerek yok durumu. Gerçek hayatınızda yalnızsanız rüyanızda bunları görmeniz gayet doğal. Beyin özlem çekilen şeyleri rüyaya mutlaka sokuyor. Ayrıca eski anılar güzel, uyanmak istemiyorum tarzı bir şey yazmışsınız. Zaten buradan da net şekilde belli ki kafanız hala geçmişte ve şimdiki hayatınız size keyif vermiyor. Eğer verseydi özlem çekmeyi bırakın uyandıktan sonra rüyayı hatırlamazdınız bile.SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2023, 08:41:44Kendine uğraş bul fakat öyle basit uğraşlar değil , fiziksel olarak hareket edecek işler bulun , yorulun, terleyin ,
Düşünmemek için uğraşmayın başka işlerle uğraşın, zamanla geçer bir ilacı yada çözümü tarifi maalesef yok , güzeldir bu acılar tadını keyfini çıkartın, bu taraftan bakın olaya , iyi ki yaşanmış , offff acılar ne güzel şeklinde keyflendirin ,
