Merhabalar,
Eskiden sevgilim veya sevdiğim olan kız arkadaşlarımı rüyamda görüyorum. Bu tamamen istemsizce oluyor. Şahsen unutuyorum, hiç aklıma gelmiyorlar ama rüyada bir anda karşılarıma çıkıyorlar. Rüyada yaşanılanlar sanki eskilerden daha güzel anılar yaşanıyor. İster istemez uyanınca da neden uyandım diye üzülüyor insan. Bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?
Teşekkürler.