Hocam şöyle düşündüğüm çıkmıyor ama tam aksine düşünmediğim çıkıyor.
Hocam yine de aklınızda birileri var. Beyin karmaşıktır şunu düşündüm şunu göreceğim diye bir şey yok. Belli ki ilişkileri fazlaca kafaya takıyorsunuz bu kafanıza taktığınız şeyler de rüyanıza giriyor tabi ki. Aslında çok da irdelemeye gerek yok durumu. Gerçek hayatınızda yalnızsanız rüyanızda bunları görmeniz gayet doğal. Beyin özlem çekilen şeyleri rüyaya mutlaka sokuyor. Ayrıca eski anılar güzel, uyanmak istemiyorum tarzı bir şey yazmışsınız. Zaten buradan da net şekilde belli ki kafanız hala geçmişte ve şimdiki hayatınız size keyif vermiyor. Eğer verseydi özlem çekmeyi bırakın uyandıktan sonra rüyayı hatırlamazdınız bile.