• 08-06-2023, 09:03:44
    #10
    Zamanla geçer Hayatımızda geçmez dediğimiz ne geçmedi ki mesela. Kafaya taksan da geçer, takmasanda. Hem de öyle bir geçer ki. Kız başka biriyle evlenir ve sen bir yerde karşılaşıp gidip kızla havadan sudan sohbet bile edersin. Kalbinde ona dair bir gram sevgi kalmamış. Yani bu konuları çok kafaya takma.

    Ya zaten takmıyorum ki diyeceksin haliyle bizde geçtik o günlerden 😅
  • 08-06-2023, 09:07:32
    #11
    boşver gel bi çay iç
  • 08-06-2023, 09:10:52
    #12
    Duyguyla yaşanan anılar, uzun süre bellekle kalır. Onu çok fazla hatırlamamak için, sana kötülük yapan biri olarak hayal et.
  • 08-06-2023, 09:30:58
    #13
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşver gel bi çay iç
    bize cay yokmu hocam
  • 08-06-2023, 09:39:49
    #14
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize cay yokmu hocam
    gel mübarek gel
  • 08-06-2023, 09:41:18
    #15
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel mübarek gel
    yol acın geliyom
  • 08-06-2023, 10:00:01
    #16
    Östrojen baskılanacak, sorun çözülecek.
    Nasıl ya, birisini sevmek östrojenle mi bağlantılı, tabi ki direkt olarak değil ancak unutamama, anlamsız duygusal buhranlara girme yüksek östrojen belirtisidir.
    Yağlı, kilolu kişilerde sık rastlanır. Herhangi birisini yargılamak, eleştirmek değil amacım, ne yazık ki vücut kimyası bu şekilde işliyor.
  • 08-06-2023, 11:00:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değmiyor gerçekten şu zamanda hiçbir kıza güvenmeyin işinize ailenize odaklanın ülkenize milletinize faydalı bireyler olun.
    nişan atmış birisi olarak bu yorum kalbime dokundu maalesef içimde yaşıyorum bazı anıları