Allah razı olsun hocam sağolun.
Hocam arkadaş yanaşmıyor ona yoksa çoktan satardım da.
İnşallah hocam. Kalbimi bozmuyorum ama inanın geceleri bazen lavaboya gidip gizli gizli ağlayarak içimi boşaltıyorum. Çok farklı bir pskoloji.
Teşekkür ederim hocam. Normal işten vakit kalırsa tabi ki de yapabilirim bunu.
Hocam rahatlıyorsan devam et ama gurur yapacağın veya dünyanın sonu olan bir şey değil.
Sadece daha iyi ve stabil bir iş bul, borçlarını öde birkaç aya kapanacak. Daha yüksek borçları senden kötü durumdan ödeyen kişileri de tanıyorum hatta en başlarında ben de varımdır.
Başkaları yapıyor ben niye yapamıyorum deme, işe girdikten sonra borçlarım kapanacak de ve buna inan zaten enflasyonla para değer kaybediyor tahmin ettiğinden bile önce kapatırsın belki.
Dua et inan dene, olacağına inanıyorum.