• 30-05-2023, 16:20:43
    #19
    Hocam borç batağından çıkmanın 2 yolu var.

    Ya gelirini artıracaksın. Ya da giderini kısacaksın.
    Üçüncü bir yol yok. Bu 2 seçenekten hangisini yapmak size kolay geliyorsa onu yapın.

    Delilik aynı şeyi yapıp farklı sonuçlar beklemektir.

    Borç batağından çıktıktan sonra aylık gelirinizin her zaman %10 u ile birikim yapın. Bu %10 luk birikimi ilerde kötü günler için yapmış olacaksınız.
  • 30-05-2023, 16:33:12
    #20
    MuratGidenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir taksici ile anlaş gece veya gündüz ek iş olarak taksiye çık veya part tjme ek iş bul ve o kazancınla borcunu öde sadece emin ol zor olucak kendimden biliyorum 12 13 saat setlerde çalışıp gece taksiye gidiyodum ama maddi olarak rahatlayınca bütün yorgunluk gidiyor emin ol sadece biraz dişini sık ve kesinlikle idda kumar vs bulaşma para için Allah büyük çocuğununda var rızık gelir biryerden dert etme
    Hocam bende part time iş arıyorum istanbul avrupa yakası sarıyer de yardımcı olabilme şansınız var mı
    teşekkür ederim
  • 30-05-2023, 17:01:10
    #21
    [QUOTE=fikiralemi;1085251050]Hocam bende part time iş arıyorum istanbul avrupa yakası sarıyer de yardımcı olabilme şansınız var mı
    teşekkür ederim[/hQUOTE]
    Şuan askerdeyim hocam maalesef çok zor
  • 30-05-2023, 17:04:55
    #22
    [QUOTE=MuratGidenn;1085251239]
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende part time iş arıyorum istanbul avrupa yakası sarıyer de yardımcı olabilme şansınız var mı
    teşekkür ederim[/hQUOTE]
    Şuan askerdeyim hocam maalesef çok zor
    teşekkür ederim hocam hayırlı tezkereler.