Hocam borç batağından çıkmanın 2 yolu var.
Ya gelirini artıracaksın. Ya da giderini kısacaksın.
Üçüncü bir yol yok. Bu 2 seçenekten hangisini yapmak size kolay geliyorsa onu yapın.
Delilik aynı şeyi yapıp farklı sonuçlar beklemektir.
Borç batağından çıktıktan sonra aylık gelirinizin her zaman %10 u ile birikim yapın. Bu %10 luk birikimi ilerde kötü günler için yapmış olacaksınız.
Nasıl çıkacağım bu borç batağından?
21
●1.930
- 30-05-2023, 16:33:12Hocam bende part time iş arıyorum istanbul avrupa yakası sarıyer de yardımcı olabilme şansınız var mıMuratGidenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim - 30-05-2023, 17:01:10[QUOTE=fikiralemi;1085251050]Hocam bende part time iş arıyorum istanbul avrupa yakası sarıyer de yardımcı olabilme şansınız var mı
teşekkür ederim[/hQUOTE]
Şuan askerdeyim hocam maalesef çok zor - 30-05-2023, 17:04:55[QUOTE=MuratGidenn;1085251239]teşekkür ederim hocam hayırlı tezkereler.fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle