Hocam borç batağından çıkmanın 2 yolu var.
Ya gelirini artıracaksın. Ya da giderini kısacaksın.
Üçüncü bir yol yok. Bu 2 seçenekten hangisini yapmak size kolay geliyorsa onu yapın.
Delilik aynı şeyi yapıp farklı sonuçlar beklemektir.
Borç batağından çıktıktan sonra aylık gelirinizin her zaman %10 u ile birikim yapın. Bu %10 luk birikimi ilerde kötü günler için yapmış olacaksınız.