Allah yardımcınız olsun.
ilk evlendiğim zamanlar da bende borca batmıştım.
Eşimi bir yerden sigortalı yaptırdım doğum parası almak için oda devleti d0landırmış ve bütün sigorta primleri + faizi + avukat masrafı bana kaldı ama o zamanlar mecburdum şimdi çok çalışarak az çok düze çıktım ve o borcu bu ay ödemeye başlayacağım o zaman 15 bin para almıştım şimdi 85 bin olarak geri ödeyeceğim ama ne oldu o zor zamanım da beni kurtardı d0landırıcı firma borcu bana kalsa da umursamıyorum çünkü en zor zamanım da işime yaradı şimdi 4 yıl taksitle ödeyeceğim.
İnsanların öyle zor zamanları oluyor ki kimse elini uzatmıyor.
Size tavsiyem yapabileceğiniz ek işler üzerin de yoğunlaşın ama mutlaka ek iş yapmanız gerekiyor.
Ben gece gündüz demeden çalıştım çabaladım durmadan bıkmadan usanmadan bütün borçlarımı kapatmadım ama rahatladım.
Şuan 200k borcum olsa da karşılığı var yavaş yavaş öderim.