• 30-05-2023, 02:09:26
    #1
    Arkadaşlar eşime iphone aldım imei pasaport kaydı 6.091 TL malesef.
    Şuan endonezyadayım üzerine 3 bin tl koysam ps5 dijital sürüm alabiliyorum.
    Siz olsaydınız hangisine öncelik verirdiniz.
  • 30-05-2023, 02:11:21
    #2
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar eşime iphone aldım imei pasaport kaydı 6.091 TL malesef.
    Şuan endonezyadayım üzerine 3 bin tl koysam ps5 dijital sürüm alabiliyorum.
    Siz olsaydınız hangisine öncelik verirdiniz.
    PS5'i alıp TR'ye sokunca 3-4 bin lira kar ettiriyor satılırsa.
  • 30-05-2023, 02:12:49
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PS5'i alıp TR'ye sokunca 3-4 bin lira kar ettiriyor satılırsa.
    Alırsam satmam zaten.
    Fakat bir imei kaydı ücretinin neredeyse ps5 fiyatında olması çok garip.
  • 30-05-2023, 02:14:37
    #4
    Iphone kullanma zorunluluğunuz yoksa, güzel samsung modelleri var uygun fiyatlarda. Onlardan birini alırdım.
    Ben 3 yıldır Samsung a70 kullanıyorum. Bir zararını görmedim.
  • 30-05-2023, 02:14:45
    #5
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırsam satmam zaten.
    Fakat bir imei kaydı ücretinin neredeyse ps5 fiyatında olması çok garip.
    180 gün süre var, o süre içinde düşünülebilir; telefon uzun süreli kullanılacaksa IMEI veya yeni telefon almak da mantıklı olabilir
    Hiçbir görüşüm yatırım tavsiyesi değildir
  • 30-05-2023, 02:14:56
    #6
    Eğer e sim aktif cihaz alırsanız 4 + 4 ay kullanabiliyorsunuz - yeni yılda hak sıfırlanıyor 4 + 4 ay daha kullanabilirsiniz. Böyle ce 2024. 8. ayına kadar kayıt yapmanıza gerek kalmıyor ama kayıt yaptıktan sonra 2 yıl telefon tek kişi üzerinde kalması gerektiği için satarım ederim model yükseltirim diyorsanız 13 ay zarar edip etmemek size kalıyor
  • 30-05-2023, 02:22:33
    #7
    Hocam yenge hanım nasıl mutlu olacaksa öyle yap derim
  • 30-05-2023, 02:25:08
    #8
    muslumozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yenge hanım nasıl mutlu olacaksa öyle yap derim
    Onun için çok farketmiyor ya heryerde wifi var Türkiye numarasını kullanmıyor bile.
  • 30-05-2023, 02:33:47
    #9
    Hocam sonrasında yenge kapıya koymasın bence önceliği yengeye ver sonra başın ağrımasın