Arkadaşlar eşime iphone aldım imei pasaport kaydı 6.091 TL malesef.
Şuan endonezyadayım üzerine 3 bin tl koysam ps5 dijital sürüm alabiliyorum.
Siz olsaydınız hangisine öncelik verirdiniz.
Siz olsanız ne yapardınız?
10
●338
- 30-05-2023, 02:09:26
- 30-05-2023, 02:11:21PS5'i alıp TR'ye sokunca 3-4 bin lira kar ettiriyor satılırsa.RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2023, 02:12:49Alırsam satmamyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten.
Fakat bir imei kaydı ücretinin neredeyse ps5 fiyatında olması çok garip. - 30-05-2023, 02:14:45180 gün süre var, o süre içinde düşünülebilir; telefon uzun süreli kullanılacaksa IMEI veya yeni telefon almak da mantıklı olabilirRifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir görüşüm yatırım tavsiyesi değildir
- 30-05-2023, 02:14:56Eğer e sim aktif cihaz alırsanız 4 + 4 ay kullanabiliyorsunuz - yeni yılda hak sıfırlanıyor 4 + 4 ay daha kullanabilirsiniz. Böyle ce 2024. 8. ayına kadar kayıt yapmanıza gerek kalmıyor
ama kayıt yaptıktan sonra 2 yıl telefon tek kişi üzerinde kalması gerektiği için satarım ederim model yükseltirim diyorsanız 13 ay zarar edip etmemek size kalıyor
- 30-05-2023, 02:25:08Onun için çok farketmiyor yamuslumozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
heryerde wifi var Türkiye numarasını kullanmıyor bile.
zaten.