Siz olsanız ne yapardınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz olsanız ne yapardınız?
10
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz olsanız ne yapardınız?
1
2
30-05-2023, 02:35:35
#10
RifatOzkan
rowCount adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sonrasında yenge kapıya koymasın
bence önceliği yengeye ver sonra başın ağrımasın
Yok sorun olmaz
30-05-2023, 02:36:12
#11
Betrayal_13
Kurumsal PLUS
muslumozer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yenge hanım nasıl mutlu olacaksa öyle yap derim
İnsanların mevcut durumda farklı bi bakış açısından olaya yaklaşması her zaman etkileyici olmuştur benim için 👏
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler