Konu
Siz olsanız ne yapardınız?
30-05-2023, 02:09:26
#1
RifatOzkan
Arkadaşlar eşime iphone aldım imei pasaport kaydı
6.091 TL
malesef.
Şuan endonezyadayım üzerine 3 bin tl koysam ps5 dijital sürüm alabiliyorum.
Siz olsaydınız hangisine öncelik verirdiniz.