Arkadaşlar eşime iphone aldım imei pasaport kaydı 6.091 TL malesef.
Şuan endonezyadayım üzerine 3 bin tl koysam ps5 dijital sürüm alabiliyorum.
Siz olsaydınız hangisine öncelik verirdiniz.