Eğer e sim aktif cihaz alırsanız 4 + 4 ay kullanabiliyorsunuz - yeni yılda hak sıfırlanıyor 4 + 4 ay daha kullanabilirsiniz. Böyle ce 2024. 8. ayına kadar kayıt yapmanıza gerek kalmıyor ama kayıt yaptıktan sonra 2 yıl telefon tek kişi üzerinde kalması gerektiği için satarım ederim model yükseltirim diyorsanız 13 ay zarar edip etmemek size kalıyor