Burgan ON %37 NKolay %36 faiz veriyor
43
●3.530
- 25-05-2023, 11:41:36Az once burgan ile gorustum.Doviz donusumlu kur korumali yi sordum.Min 92 gunluk hesap aciyorlarmis.100k usd den hesaplarsan ne oluyor dedim. Bugunun usd kuru 20.00 den hesaplayip 3 ay sonrasini 23.00 ü baz olarak hesaplattigimda 100k usd niz sabit kaliyor buna istinaden 180k tl civari faiz odemesi oluyormus.
- 25-05-2023, 12:11:10direk telefonda bunu söylemezler teklif onlar sunar , zaten yöntemini bilirler siz direk bankayı arayınca BDDK dan tırstıklarından bahsetmediler herhalde. ama yöntem böyle takip ediyorlar ve teklif sunuyorlar.SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 12:12:13ben Burgan dan ON hesabı açtım Gece çalışıyor sabah para hesaba yatıyor yani yatan para veya diğer parayı harcayabiliyorsun kesin vb olmadan.WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 12:14:59Gunluk olarak yatirirsan %28 lerden falan bahsetti eleman bana hocam.Bu oran enparda 24 lerde.Aylik olarak ta 37 oldugunu soyledi.Bende hesap acmak icin basvuruda bulundum.Sizdeki gunluk oran nedir?THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 12:17:45rakama göre değişiyor teklif geliyor uygulamadan. şöyle bir durumda oluyor. bilgilendirme geliyor şu hesabı aç faiz atıyorum yüzde 32 falan diyor aynı mantıklı ile taşıyorsunWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2023, 12:23:01Faize bulaşıp da uzun vade de iflah olan görmedim. Er yada geç bi yerlerden o para çıkıyor.
Yani inançlı biriyseniz harama bulaşmayın.
Alın en kötü gram altın yada farklı bir döviz.
Yıllık zaten %20 artıyor en kötü gramda dövizde.
%20 eksik kazanın ama helalinden olsun, kafanız rahat olsun.
Ha inançlı biri değilseniz dert etmemeniz normal. Ama ilerde inancınız değişirse "keşkeler" ile boğuşursunuz.
Bu dini boyutu.
Ekonomik boyutu, paranı sen hariç herkes kullanacak ama ekonomiye hiç bir katkısı olmayacak orada duran paranın.
O parayla riske girip yatırım yapsan kar oranın belki +5 olacak. Hem kendini bişeyler başardığın için iyi hissedeceksin hem vatana millete katkın olacak.
Zaten herkes bu paraları o oranlara faize koysa üretim düşeceği için döviz fırlarlayacak senin aldığın %40 zam olacak gelecek yine elinden gidecek.
Uzun konular. Kısaca faizin her türlüsü başa bela. - 25-05-2023, 12:30:02Evet müslüman olmayanlar için kağıt üstünde mantıklı bir yatırım.
- 25-05-2023, 14:06:33Hocam amacınız tartışma, kavga yaratmak mı? İnsanları ötekileştirmeyin.hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacınız buysa başka mecralara alalım sizi. R10 Sizin gibi zihniyetlerin barınacağı bir mecra değil.
Bu nasıl zihniyet ya.
Faize yatıran direk kafir mi oluyor yoksa dinen günah birşeyi yaptığı için günahkar mı? Bırakın bunları - 25-05-2023, 14:26:24nkolay bono olarak veriyor o faizi ve hiç garantisi yok.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bono ile mevduat faizi başka şeyler
bilginiz olsun