• 25-05-2023, 11:41:36
    #19
    Az once burgan ile gorustum.Doviz donusumlu kur korumali yi sordum.Min 92 gunluk hesap aciyorlarmis.100k usd den hesaplarsan ne oluyor dedim. Bugunun usd kuru 20.00 den hesaplayip 3 ay sonrasini 23.00 ü baz olarak hesaplattigimda 100k usd niz sabit kaliyor buna istinaden 180k tl civari faiz odemesi oluyormus.
  • 25-05-2023, 12:11:10
    #20
    SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce görüştüm kesinlikle böyle bir uygulamaları olmadığını ilettiler, sanırım zarflıyorlar
    direk telefonda bunu söylemezler teklif onlar sunar , zaten yöntemini bilirler siz direk bankayı arayınca BDDK dan tırstıklarından bahsetmediler herhalde. ama yöntem böyle takip ediyorlar ve teklif sunuyorlar.
  • 25-05-2023, 12:12:13
    #21
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az once burgan ile gorustum.Doviz donusumlu kur korumali yi sordum.Min 92 gunluk hesap aciyorlarmis.100k usd den hesaplarsan ne oluyor dedim. Bugunun usd kuru 20.00 den hesaplayip 3 ay sonrasini 23.00 ü baz olarak hesaplattigimda 100k usd niz sabit kaliyor buna istinaden 180k tl civari faiz odemesi oluyormus.
    ben Burgan dan ON hesabı açtım Gece çalışıyor sabah para hesaba yatıyor yani yatan para veya diğer parayı harcayabiliyorsun kesin vb olmadan.
  • 25-05-2023, 12:14:59
    #22
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben Burgan dan ON hesabı açtım Gece çalışıyor sabah para hesaba yatıyor yani yatan para veya diğer parayı harcayabiliyorsun kesin vb olmadan.
    Gunluk olarak yatirirsan %28 lerden falan bahsetti eleman bana hocam.Bu oran enparda 24 lerde.Aylik olarak ta 37 oldugunu soyledi.Bende hesap acmak icin basvuruda bulundum.Sizdeki gunluk oran nedir?
  • 25-05-2023, 12:17:45
    #23
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gunluk olarak yatirirsan %28 lerden falan bahsetti eleman bana hocam.Bu oran enparda 24 lerde.Aylik olarak ta 37 oldugunu soyledi.Bende hesap acmak icin basvuruda bulundum.Sizdeki gunluk oran nedir?
    rakama göre değişiyor teklif geliyor uygulamadan. şöyle bir durumda oluyor. bilgilendirme geliyor şu hesabı aç faiz atıyorum yüzde 32 falan diyor aynı mantıklı ile taşıyorsun
  • 25-05-2023, 12:23:01
    #24
    Faize bulaşıp da uzun vade de iflah olan görmedim. Er yada geç bi yerlerden o para çıkıyor.

    Yani inançlı biriyseniz harama bulaşmayın.

    Alın en kötü gram altın yada farklı bir döviz.

    Yıllık zaten %20 artıyor en kötü gramda dövizde.

    %20 eksik kazanın ama helalinden olsun, kafanız rahat olsun.

    Ha inançlı biri değilseniz dert etmemeniz normal. Ama ilerde inancınız değişirse "keşkeler" ile boğuşursunuz.

    Bu dini boyutu.

    Ekonomik boyutu, paranı sen hariç herkes kullanacak ama ekonomiye hiç bir katkısı olmayacak orada duran paranın.

    O parayla riske girip yatırım yapsan kar oranın belki +5 olacak. Hem kendini bişeyler başardığın için iyi hissedeceksin hem vatana millete katkın olacak.

    Zaten herkes bu paraları o oranlara faize koysa üretim düşeceği için döviz fırlarlayacak senin aldığın %40 zam olacak gelecek yine elinden gidecek.

    Uzun konular. Kısaca faizin her türlüsü başa bela.
  • 25-05-2023, 12:30:02
    #25
    Evet müslüman olmayanlar için kağıt üstünde mantıklı bir yatırım.
  • 25-05-2023, 14:06:33
    #26
    hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet müslüman olmayanlar için kağıt üstünde mantıklı bir yatırım.
    Hocam amacınız tartışma, kavga yaratmak mı? İnsanları ötekileştirmeyin.

    Amacınız buysa başka mecralara alalım sizi. R10 Sizin gibi zihniyetlerin barınacağı bir mecra değil.

    Bu nasıl zihniyet ya.
    Faize yatıran direk kafir mi oluyor yoksa dinen günah birşeyi yaptığı için günahkar mı? Bırakın bunları…
  • 25-05-2023, 14:26:24
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yüksek faizleri bu iki banka veriyor ve çoğu kişi karşı çıkacak olsa da şahsen ben mantıklı buldum.

    Bugün altın ve dolar alacak olsam hem risk almış olucam hemde döviz krizinden ortada kalıcam.

    Altın alsam maks vereceği yıllık %40-50 kar olur o da kesin değil, ülkenin ekonomisi hiç mantıklı ilerlemiyor şu haliyle.
    nkolay bono olarak veriyor o faizi ve hiç garantisi yok.
    bono ile mevduat faizi başka şeyler
    bilginiz olsun