WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gunluk olarak yatirirsan %28 lerden falan bahsetti eleman bana hocam.Bu oran enparda 24 lerde.Aylik olarak ta 37 oldugunu soyledi.Bende hesap acmak icin basvuruda bulundum.Sizdeki gunluk oran nedir?
rakama göre değişiyor teklif geliyor uygulamadan. şöyle bir durumda oluyor. bilgilendirme geliyor şu hesabı aç faiz atıyorum yüzde 32 falan diyor aynı mantıklı ile taşıyorsun