THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben Burgan dan ON hesabı açtım Gece çalışıyor sabah para hesaba yatıyor yani yatan para veya diğer parayı harcayabiliyorsun kesin vb olmadan.
Gunluk olarak yatirirsan %28 lerden falan bahsetti eleman bana hocam.Bu oran enparda 24 lerde.Aylik olarak ta 37 oldugunu soyledi.Bende hesap acmak icin basvuruda bulundum.Sizdeki gunluk oran nedir?