digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banka paramı vermiyor. (Döviz krizi)
77
●10.078
- 24-05-2023, 01:15:45Söylenecek çok şey var da, forum kurulları dışına taşar, o nedenle bişey demeyim.
- 24-05-2023, 01:34:23Katılıyorum. Banka kurları epey düşük.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL olarak çekerseniz 19.70 19.80 dan bozup verirler bir kaç ay içinde doviz ciddi değerleneceğinden ciddi zararın olur. - 24-05-2023, 02:26:27Hangi banka bu? Başka sorun yaşayan var mı? Özelden iletirseniz sevinirim.
- 24-05-2023, 04:02:42devletin elinde şu anda altından başka herhangi bir döviz yok. TL faizi düşerken( SÖZDE ) dolar faizi artıyor.
enkaz derin, dış borç uçmuş, bütçe açığı coşmuş, kasa boş, rezerv ekside, habire altın satıyoruz, deprem böglesi için en az 50 milyar dolar para lazım, batı ile ilişkiler zaten bitik, yatırımcı kaçmış gitmiş, 2024'e ertelenmiş bir sürü borç var. CDS değeri uzaya gidiyor.
o yüzden devletin şu anda sizin paranıza ihtiyacı var.